2011. szeptember 10., szombat

Bálint Miklós ajánlása


Miért jó a SZELA Gyümölcstermő Bibliaiskolája?


"A lelkesedés, a motiváció, amit ott kaptam, azóta sem tűnt el belőlem, és erre motiválom a gyülekezetet: menjünk, hirdessük az evangéliumot! Friss megtérőknek nagyon tudom ajánlani a Gyümölcstermő Bibliaiskolát. Nekem jó tapasztalataim vannak. Ha valaki elvégzi, nem fogja megbánni, biztos vagyok benne!"


Bálint Miklós – a Magyar Pünkösdi Egyház kalocsai gyülekezetének lelkipásztora


"Nagyon régen volt már, hogy a Gyümölcstermő Bibliaiskolát végeztem, van már 21-22 esztendeje... A Gyümölcstermő Bibliaiskola az evangélizációról szólt elsősorban, és nem csak elméleti volt, hanem gyakorlati is. Engem a gyakorlati része nagyon megfogott. 


Minden nap kimentünk tanítás után az utcákra. Két hetes időszak volt Dunapatajon, és ez idő alatt sokféle evangélizációs módszert ismertünk meg. Az motivált akkor is, hogy sokféle lehetőséget tanultunk, amivel el lehet érni az embereket az evangéliummal. Ez bennem van ma is. Itt Kalocsán is használom mindazt, amit tanultam akkor. Friss megtért voltam, és bátorítás volt számomra, hogy nem kell félni, hanem beszélni kell az embereknek. Bátorított, hogy menjünk és hirdessük az evangéliumot. Nagyon az evangélizációról szólt az a két hét.


Mint lelkipásztor arra motiválom a gyülekezetet, hogy evangélizáljon. Mint gyülekezet - folyamatosan munkában vagyunk. A lelkesedés, a motiváció, amit ott kaptam, azóta sem tűnt el belőlem, és erre motiválom a gyülekezetet: menjünk, hirdessük az evangéliumot! Friss megtérőknek nagyon tudom ajánlani a Gyümölcstermő Bibliaiskolát. Nekem jó tapasztalataim vannak. Ha valaki elvégzi, nem fogja megbánni, biztos vagyok benne! Hasznos mindenképpen.” 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése