2011. szeptember 7., szerda

Nagy-Ajtai Erzsébet ajánlása

Miért jó a SZELA Gyümölcstermő Bibliaiskolája?


"Később, amikor én is tanítottam, jó hasznát vettem az itt hallottaknak, olvasottaknak. A mai napig jó visszagondolni a sok lelkes csoporttársra, akik égtek az evangelizálásért."

Nagy-Ajtai Erzsébet - Missziológus, a Pünkösdi Teológiai Főiskola volt tanára (evangélizáció, etika)





“Már a középiskolás koromban is sokat beszéltem Istenről, a hitemről. Irodalmi témák kapcsán különösen nagyon sokszor felvetődtek természetesen is a hit kérdései. A beszélgetések során a megértést sok akadály nehezítette, amiket akkor még kevésbé tudtam értelmezni. Ekkoriban tanultam – körülbelül 15 évvel ezelőtt –, a Gyümölcstermő Bibliaiskola hőskorszakában evangelizálást. Később teológiára jártam, egyetemen missziológiát tanultam, mindig is érdekelt a hit továbbadása, és az, hogy azt a lehető leghatékonyabban végezhessük.

Úgy gondolom, a Gyümölcstermő Bibliaiskolában sokat tanultam, módszereket, eszközöket ismertem meg, amik mind hasznosak lehetnek. Fontos, hogy a tanulás során elemezhetjük, értékelhetjük tapasztalatainkat, felismerhetünk hibákat, megoldásokat kereshetünk, és találhatunk. Később, amikor én is tanítottam, jó hasznát vettem az itt hallottaknak, olvasottaknak. A mai napig jó visszagondolni a sok lelkes csoporttársra, akik égtek az evangelizálásért. Kívánom, hogy a következő évfolyamok is nagyon áldottak legyenek!”.” 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése