2011. szeptember 7., szerda

Jánvári-Badari Piroska ajánlása

Miért jó a SZELA Gyümölcstermő Bibliaiskolája?


"...olyan módon tanultuk a Bibliatanulmányozást, amit másoknak is szívesen és könnyen meg tudok mutatni."

Jánvári-Badari Piroska - misszionárius, Palánta Gyermek- és Ifjúsági Misszió

"Két évvel ezelőtt végeztem az iskolát. Amit én nagyon élveztem és szerettem benne - és amit sok mindenkinek érdemes átadni - az az, hogy olyan módon tanultuk a Bibliatanulmányozást, amit másoknak is szívesen és könnyen meg tudok mutatni. Például amikor együtt kutattuk a Bibliában a történeteket és a kapcsolódó anyagokban a szövegeket... A Gyümölcstermő Bibliaiskola 2-t végeztem, a lelkigondozó-képzésre jártam. Rengeteg minden van, amit személyes beszélgetésben tudok használni a tanultakból, illetve az 'önmagunk lelkigondozása' rész is nagyon sokat segít a hétköznapokban... Sokmindent használok belőle. Ez az iskola, a Gyümölcstermő Bibliaiskola mindenféleképpen épülésre van, és a növekedéshez nagyon fontos." 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése