2011. október 13., csütörtök

Baranka Mária ajánlása

Miért jó a SZELA Gyümölcstermő Bibliaiskolája?



"Nagyon régen volt már, hogy elvégeztem a Gyümölcstermő Bibliaiskolát... de akárki megkérdezett róla a húsz év alatt, ez volt az első, amit említettem: a lelkesedés. Olyan látást, lelkesedést, tüzet adott, hogy az aztán meghatározóvá vált a későbbi szolgálatunkra nézve..."


Baranka Mária - Evangélikus lelkész, Nagytarcsa

A legfontosabb amit profitáltam a Bibliaiskolából: az a lelkesedés. Ahogy bekerültem a Gyümölcstermő Bibliaiskolába, olyan lelkesedést tapasztaltam a többi résztvevő és Gyuripásztor részéről, ami egy életre meghatározó lett a missziós lelkesedésem szempontjából. A tűz, a lelkesedés, és az, hogy érdemes csinálni, mert az Úr áldása van rajta – ez volt a legmeghatározóbb.
Ha apró pénzre akarom váltani, hogy mit profitáltam,
akkor az apologetikai kérdéseket mondanám. Nagyon átrágtuk az apologetikai témákat s ezeket azóta is használjuk munkánk során.
Van, hogy bibliaiskolai sorozatot tartunk ezekből az apologetikai kérdésekből, mivel a kereső emberek általában nyitottak erre a témára.

Nagyon régen volt már, hogy elvégeztem a Gyümölcstermő Bibliaiskolát... de akárki megkérdezett róla a húsz év alatt, ez volt az első, amit említettem: a lelkesedés. Olyan látást, lelkesedést, tüzet adott, hogy az aztán meghatározóvá vált a későbbi szolgálatunkra nézve.
Még azt említeném, mint ami nagyon hasznos volt, hogy megtanultuk: egyenként foglalkozni kell az emberekkel, nem futószalag-szerűen, hanem minden emberrel külön-külön.
Igazolódott is a húsz év folyamán, hogy ez is csak így működik.

Mit mondanál másoknak bíztatásképpen, hogy ők is jöjjenek és végezzék el a SZELA Gyümölcstermő Bibliaiskolát?

Ha valakinek a misszó a szívügye, az evangélizálás a szívügye, szeretne tüzet, látást kapni és hasznos tudnivalókat, akkor mindenképpen érdemes elvégezni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése