2011. szeptember 8., csütörtök

Tamásiné Ónódi Andrea ajánlása

Miért jó a SZELA bibliaiskolája?


"...A Gyümölcstermő Bibliaiskola 1. elvégzése óta egészen másképpen állok az Istentől távol lévő emberekhez, merek kezdeményezni beszélni a bennem élő reménységről..."


Tamásiné Ónódi Andrea - könyvelő



"Az igazság az, hogy  a SZELA Gyümölcstermő 1 -et azért kezdtem el, mert akkor még feltétele volt a Gyümölcstermő 2-nek. Azt gondoltam, hogy a Lelkigondozás közelebb áll hozzám, mint az Evangélizálás. 
A konzultációk alatt azonban átformálódott a gondolkodásmódom. 
Az evangélizálás több módszerét, lehetőségét ismertem meg. Bátrabb lettem, és sokkal közelebb került hozzám a Nagy Kiküldési Parancs. A Gyümölcstermő 2. pedig természetesen megismertette velem azokat az alapelveket amelyek a Lelki-gondozáshoz szükségesek.


A 1. tanfolyam elvégzése óta egészen másképpen állok az Istentől távol lévő emberekhez, merek kezdeményezni beszélni a bennem élő reménységről.
A 2. tanfolyam pedig sokat segített egy szolgálatban, ahol több fiatallal foglalkoztunk és rá kellett jönnöm, hogy nincs séma. Minden ember más, rá mertem hagyatkozni a Szent Lélek segítségére egyes helyzetekben. Az igazság az, hogy ezen a területen is bátrabb lettem. Ezt most fogalmaztam meg talán igy először, de összegzés képpen ezeken a területeken a Bibliaiskola bátrabbá tett, hiszen rengeteg ismeretet adottde megtanított arra, hogy a Szent Lélek vezetése a legfontosabb akárhol is szolgál az ember.


Nagyon fontos, hogy legyen elhívásod, és pontosan tudd, hogy mi Isten terve az életeddel!!!
Ha már tudod, akkor azért gyere el, mert sok ismeretet kapsz, sok tapasztalattal találkozol, és a többiek hite és bizonyságai által te is megerősödsz.

Ha nem tudod még mi az elhivásod, akkor azért gyere, hogy lásd mit tesznek mások és lehet, hogy Isten rajtuk keresztül válaszol neked, és megismerteti a terveit veled.
Nincs két egyforma konzultáció, bár van tematika, de minden beszélgetés, érdekes témákat hoz elő és megismered mások véleményét is. Nagyon sok értékes emberrel lehetsz együtt."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése