2011. december 13., kedd

Friebert Tibor ajánlása

Miért jó a SZELA Gyümölcstermő Bibliaiskolája?


"Nagyon sokat épültünk belőle! Ez a kis csoport azóta is motorja gyülekezetünk missziós tevékenységének! Többen e csoporton keresztül kerültek kapcsolatba Krisztussal és a gyülekezettel. Dicsőség érte Istennek!"




Friebert Tibor ajánlása:





"A Gyümölcstermő meghatározta és meghatározza az örömhírről alkotott gondolkodásomat!
Megerősített abban, hogy nem csak az enyém a felfedezés, hanem mindenkié! S miután megnyertem az örök életet, egyúttal elhívást is kaptam annak továbbadására! Abban az időben friss hívőnek számítottam (néhány éve tértem meg), nagyon jó alapozás és megerősödés volt a tanfolyam. S nem csak én „húztam belőle hasznot”, hanem a gyülekezet is profitált ebből! Amit kiemelnék a sok áldás közül: ekkor tanultam meg a legtöbb Igét fejből, ami nagy segítség akkor, ha spontán alakul ki egy-egy beszélgetés, vagy bizonyságtételre lehetőség! Meg munícíó a nehéz napok, szenvedések, üldözések idejére!
Kb. 7-8 éve működik gyülekezetünkben egy házi közösség jellegű csoport, aminek a neve: Gyümölcstermő B. T. (Baráti Társaság). 8-15 taggal, heti egyszeri találkozással. Alapigénk: „Az lesz az én Atyám dicsősége, hogy sok gyümölcsöt teremtek, és akkor a tanítványaim lesztek.” (János evangéliuma 15. rész 8. vers) Küldetésünk: Elmondani minél többeknek azt, hogy Isten minden emberrel föl szeretné venni a kapcsolatot. Békességet, kiegyensúlyozottságot kínál nekünk, sőt örök élettel ajándékoz meg. (Ez egyébként gyülekezetünk honlapján olvasható.) Az „alapító tagokkal” annak idején átvettük a Gyümölcstermő tanfolyam anyagát. Nagyon sokat épültünk belőle! Ez a kis csoport azóta is motorja gyülekezetünk missziós tevékenységének! Többen e csoporton keresztül kerültek kapcsolatba Krisztussal és a gyülekezettel. Dicsőség érte Istennek!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése